facebook youtube google טל 073-2345-802

תגית תאולוגיה

להישמדם עדי עד - סדר עולמי חדש ושליטת האדם-אל
fotolia

להישמדם עדי עד - סדר עולמי חדש ושליטת האדם-אל

בימים אלו ממש יוצא ג'ורג' סורוס, מולטי מיליארדר וגלובליסט מוצהר בהכרזה שהוא מרגיש שהוא אלוהים יוצר הכול. 'אני מחשיב את עצמי למעין אלוהים.' הוא כותב. 'מילדותי נשאתי עמי פנטזיות משיחיות שידעתי שיזיקו לי אם לא אשלוט בהם.' הוא ממשיך ואומר שזו מחלה לחשוב שאתה יוצר הכול, אולם במקרה שלו הוא מרגיש עם זה נוח בגלל שהוא באמת מיישם את זה (כלומר שהוא יוצר את הכול). הוא גם מחשיב את עצמו זה שיצר את אמריקה ואת הילרי קלינטון, והכוונה היא ככול הנראה שהוא עיצב את החשיבה וכושר ההחלטות שם באמצעות הכסף שלו.

http://yournewswire.com/george-soros-i-am-a-god-i-created-everything/ (הכתבה המקורית באנגלית)

מאין יש לו לאתיאסט הגלובליסטי (גלובליסט מאמין שצריך לכונן משטר חוצה יבשות שישלוט על כל העולם ביחד ולא בפיצול ממשלות). את עזות המצח הזו להכריז על עצמו כאלוהים? בספרו של שלמה ד.י. – יש אלוקים מביא הסופר בדיוק את ההסבר להתפתחות החשיבה של אנשים כגון סורוס: "ביום שאחרי שואת אירופה כבר צריך היה להיות ברור שאם מישהו נמנה על האמונה שהוא בעצמו כבר הגיע להתפתחות האבולוציונית הנכספת בה הוא סבור שהוא כבר השיג בעצמו את מתנת האבולוציה ולכן הוא בעיני דעת עצמו מעתה השתדרג להיות 'אלוהים-אדם', כי אז מי מנע בעדו מלעשות את הפשעים שעשה היטלר נגד האנושות? ומי יעז לשאול על מעשיו הבלתי מוסריים של 'אלוהים אדם' שאלות? נמצאנו למדים שהאבולוציה איננה מעודדת את האדם או את התודעה האנושית בעצמה להיות עבד האל, אלא שלפי חזונה היא מעודדת את האדם בעצמו להאמין שגם הוא יום אחד במעלה האבולוציה יוכל להיות אל-אדם בעצמו, ולהתגלם ולפעול כאלוהים. אלא שהיות וכבר ישנו תקדים היסטורי לכך, לכן ברור שמותר לאל אדם זה ממש הכול – לרמוס, לשחוט, לרצוח, להרוג, לשים קץ לחייו של מי שהוא יחפוץ ואף מתי שהוא יחפוץ בכך.

חוקי הג'ונגל של הטבע בעצמם הם שהפכו אותו להיות אלוהים- אדם, והיות שאפילו שחוקי הטבע: הברירה הטבעית, מלחמת ההישרדות, אינם מוסריים ואינם צודקים, הרי שמבחינתו של אותו אל-אדם  שהגיע למעמדו דרכם, הוא יצטרך להגדיר את החוקים בעצמם. כפי שעשה אלוהי האדם - אלוהים.

היות ואין מוסר וגם אין רחמים באותם מערכות חוקי ברירה טבעית וחוקי ההישרדות שיצרו אותו, כך גם הוא ה'אדם – אלוהים' יהיה נשא לגנים ולתכונות מהחומר ממנו קורצו ממש בדיוק רב. לכן בטבעו הוא יהיה 'אל – אדם' בעל אופי אכזרי למדי, בשל התהוותו והתהוות מהותו עי ידי חוקי רשע וחוסר צדק ומוסר בג'ונגל.

(שלמה ד.י. יש אלוקים! עמ' 550) 

אם כן המחבר חזה את התפתחות החשיבה של בעל המאה סורוס, שאינו מאמין במציאותו של כוח עליון כלל, אלא ביכולות של הכסף שלו להשפיע ולגרום למהלכים בין לאומיים. כספו והישגיו הביאו אותו להאמין שהוא שיאה של ההתפתחות האבולוציונית האנושית. ועתה רק נשאר לצפות למידת האכזריות והרוע שהיא האלמנט המוביל את האנשים האתאיסטים האלה ששולטים בעולם – כפי שהסביר זאת הספר, ונראה שיש כבר סימנים ברורים לכך. למי שמכיר את סורוס...

 

 

גילוי שבטי ישראל באפריקה השחורה - סוף שהוא התחלה
fotolia

גילוי שבטי ישראל באפריקה השחורה - סוף שהוא התחלה

הרב דניאל עשור נפגש בשנית עם הרב קנייבסקי. הוא הראה לו את תמונות הישראלים בניגריה שחוזרים אל מקור שורשם וצור מחצבתם הישראלי. עברים אפריקאים בניגריה ובביאפרה עם בתי כנסת, ספרי תורה, ציציות וטליתות. מתפללים שרים ומייחלים לגאולה. הרב קנייבסקי שראה את התמונות קבע שצריך לעזור להם, לקרב אותם ולגייר אותם גיור לחומרה. (כמו את האתיופים).

 

בשיחה שניהלנו עם בחור משבט אפרים שבניגריה הוא גילה לנו שמלבד העובדה שהם יודעים שהם שייכים לשבטים ושזו מסורת שעוברת במשפחה מדור לדור, השבט כולו עובר כרגע תהליך מפליא של התקרבות חזרה אל היהדות. כידוע בשנות ה60 התחוללה שואה בביאפרה ומיליונים משבט אפרים וגד – האיגבו (IGBOO) מתו בשל מדיניות ההרעבה שנקטה הממשלה. המסר של השבט מניגריה אלינו מדהים: "בשנות ה60 ה' התגלה אל שבט האיגבו. אבותינו לא העבירו לבניהם את החשיבות של קיום התורה והמצוות, את החשיבות של שמירת השבת. לכן ה' העניש אותנו. העונש הנורא הזה גרם לנו לשוב אל אלוקינו ואל יהדותנו. אנחנו מתעניינים בכל דבר שקשור למסורת היהודית שלנו ולעברנו. עזרו לנו לשוב לעם ישראל." שמו העברי של הבחור, אגב, הוא 'עשאל'.

 

הרב עשור הציג בפני הרב קנייבסקי את פסק הדין של הרב אברהם דב לוין שלפיו בעל תשובה שחטא בעברו ועבד עבודה זרה אסור לקבל את דבריו או להקשיב לו. הפסק כמובן פוגע בכל בעלי התשובה ששגו בעברם, וחשוב היה שיצאו גדולי ישראל נגד הפסיקה האומללה הזו. וכך היה.

כאן תוכלו לקרוא את התנגדותם של גדולי ישראל ועוד עשרות רבנים לפסק של ביה"ד של הרב לוין.

באשר לרב קנייבסקי – הוא רק אמר לרב עשור: אל תשים לב. ובזו אמורה להסתיים הסאגה האומללה הזו.

הרב עשור עומד בקשר חי עם האי, מדריך אותו בדרכו חזרה ליהדותו ומייעץ לו. ואנו רק יכולים לעמוד נפעמים מול סימני גאולה ברורים אלו ולקוות שנראה בקרוב את בית המקדש בתפארתו ואת השבטים עומדים יחד תחת מלכות ה' בירושלים. ושלא ירחק היום שבו תתבטל שנאת חינם מישראל ונחיה באהבה, אחווה ושלום איש תחת גפנו ותחת תאנתו. 

לקריאה נוספת:

המלך האי - נוכל מקצועי

חלק א' 

חלק ב' - המפגש של המלך האי עם גדולי ישראל

המפגש של מלך האי עם גדולי ישראל
fotolia

המפגש של מלך האי עם גדולי ישראל

השמועה על המלך האי השוהה בביתנו פרשה כנפיים והכול רצו להיות שותפים לגילוי ולפרסום הידיעה. כך הגיעו הרב דניאל עשור והמלך המתחזה האי אל הרב אוירבך בירושלים ואל הרב קנייבסקי בבני ברק. והיו עוד רבנים שנפגשו, שרצו לשמוע, לברך ולהתעניין.

המלך המתחזה הסביר לרב אויירבך שידוע לו שהוא מצאצאי שבט יהודה שחברו לשבטים באפריקה (חלק קטן משבט יהודה גלו למצרים בבית ראשון והמשיכו משם לאפריקה המערבית). הרב אויירבך שהתרגש מהגילוי אמר שרק עכשיו הוא מבין את הפסוק 'לא יסור שבט ומחוקק מבין רגליו'. 'מחוקק תמיד היו לנו מחוקקים,' הסביר, 'אולם אף פעם לא הבנתי מה זה שבט – איפה שמענו שלא סר שבט מיהודה? עכשיו אני מבין שבאפריקה לא סר שבט (שרביט) מיהודה'.

הרב קנייבסקי התרגש לפגוש את המלך, וגם המלך מאוד התרגש לפגוש את הרב. בעצם את כל הרבנים. הוא הבין שהם גדולי ישראל ושמתרחשים כאן רגעים מכוננים, הרגעים שבהם גדולי ישראל מגלים את שבטי ישראל שבאפריקה המערבית השחורה, הרגעים שבהם בעצם שבטי אפרים ויהודה מתחילים להכיר אחד את השני מחדש. לאחר גלות וריחוק של אלפי שנים.

הרב קנייבסקי שאל את המלך אם הוא מסוגל כמלך להרוג, ואישורו של המלך גרם לו לפסוק שהוא מברך על המלך בשם ומלכות.

 

 

לצערנו המעשה גרם לאנשים מסוימים להטות את כל נושא הפגישה לכיוון לא צפוי – דיון 'הלכתי' המבוסס על שמועות לא מבוססות ושקרים מכוונים בנושא 'האם יש לברך על המלך האי את ברכת שחלק מכבודו לבשר ודם'.

 

אתרי חרדים ערכו מחקר על המלך האי והכריזו עליו כנוכל. 

והנקודה האישית. מרגע שהנושא עלה לכותרות בתקשורת החרדית בישראל הוצפנו בטלפונים של כתבים, אנשי ציבור ועוד. נאלצתי להגן בעור שיני על הזכות של הרב עשור לפרטיות ומנוחה בין שיחה לשיחה. בתוך כל מטר השיחות המטורף שנאלצתי להתמודד אתו קיבלתי שיחה שנראתה לי לא מספיק חשובה ודחיתי אותה בנימוס לשבוע הבא. מישהו בשם לוין, או שקשור למישהו בשם לוין שרצה לשאול כמה שאלות את הרב עשור. (טוב, כיצד יכולתי לדעת שזה לא עוד איזה אחד שרוצה להתעניין ולשאול שאלות?). עוד באותו ערב עלה לאתרי האינטרנט פסק של בית הדין של אברהם דב לוין שפסק שלפי הרמב"ם צריך להתרחק מהרב עשור (המיסיונר והיהודי משיחי...) ומהמלך האי (הנוצרי, הנוכל והרמאי...) כמובן שאף אחד לא ממש שאל את הרב עשור לגרסתו (שמוע בן אחיכם), פסק הדין לא היה חתום על ידי מישהו ספציפי (וגם לא הסכימו לשני העדים שנשלחו לבית הדין לגלות מיהם הדיינים שדנו בנושא, שזה בבחינת ארור מכה רעהו בסתר), פורסם ברבים (הלבנת פנים ושפיכות דמים), וכמובן שהשפיטה הייתה על פי השמועה (לא תישא שמע שווא).

על פירוש הרמב"ם האמתי בנושא עדיף שניתן למכתבי גדולי ישראל לדבר (להלן מכתבו של הרב שמחה קוק בנושא) 

לכתבה קודמת בנושא שלושת אלפים שנות מרחק - שבטי ישראל שבאפריקה השחורה

לכתבה הראשונה בנושא מלך אפריקה ואני חלק א'

לכתבה האחרונה בנושא: המלך האי נוכל מקצועי

אהבתם? עשו לייק...

שלושת אלפים שנות מרחק - שבטי ישראל האבודים שבאפריקה השחורה
fotolia

שלושת אלפים שנות מרחק - שבטי ישראל האבודים שבאפריקה השחורה

שלושת אלפים שנה של ריחוק עשו את שלהם. היו לנו המון שאלות, חשדות, אי הבנות. בשבוע שהאיש שהתיימר להיות מלך אפריקה שהה בביתנו היינו עסוקים בעיקר בלמידת האחר. והוא היה מאוד אחר עבורנו. תוצאות ה'בדיקה' היו שאנחנו רואים מולנו אדם מרתק, עדין, רגיש וחכם, ומצד שני תקיף וחד. האמנו לו שצאצאי השבטים ששומרים את המצוות הם רבים באפריקה וכי יש לנו מחוייבות כל שהיא כלפייהם - ליצור קשר ראשוני אתם ולבדוק כיצד ממשיכים הלאה משם. (כמובן שהוא הסתמך על עובדות שהפכו בפיו להיות שקרים ואשליות - אולם את זה הבנו רק מאוחר מאוד, כמעט מאוחר מדי)

לאחר מספר ימים קרה משהו. שבת הגיעה... המלך התארח אצלנו בשבת. לקחנו אותו לטיול קטן במקום בו אנו גרים. הכרנו לו משפחה של אתיופים שגרה בסמוך אלינו – בקרוון. הוא שמע אותם, נחשף לסבל שהם עוברים בישראל, את קשיי ההתאקלמות ואי הקבלה של החברה הישראלית הלבנה. למרות זאת הם כאן, נאבקים על הזהות הדתית חרדית שלהם, מגדלים את הילדים אל הזהות הזו.

הרחובות של השכונה ושל שכונת הקרוונים הסמוכה שקקו ילדים. כשעברנו ליד קבוצת ילדים מהקרוונים אורו עיניו. חלק מהילדים היו אתיופים, חלקם לבנים, היו שם גם ילדים של משפחות מקסיקניות שהתגיירו (צאצאי האנוסים מספרד שברחו למקסיקו והסתתרו שם ביערות. הם לא יכלו לגלות לילדים שלהם שהם יהודים מפחד האינקוויזיציה, והילדים כשגדלו התקשו להתמודד עם יהדותם והתבוללו בקרב האוכלוסייה המקומית האינדיאנית. היום יש המונים בקרב האוכלוסייה המדוברת שנמשכים ליהדות, משמרים מנהגים יהודיים ומנסים לחזור אל השורשים היהודים שלהם. הם עוברים גיור ועולים לארץ. באזור מגורנו קיימת נציגות מכובדת של אנשים אלו). כולם שיחקו כדורגל ביחד. 'זה העם שלי!' הצהיר. כולם יהודים, לבנים, שחורים, צהובים, ירוקים, כולם יהודים וכולם אוהבים! הכריז בשמחה. הצהרה שמאז הוא שב ומזכיר בכל מקום אליו הוא מגיע. 'כך צריכה להיראות יוניטד קינדם אוף יזראל!' (הממלכה הישראלית המאוחדת – בהקבלה לממלכה המאוחדת של אנגליה).

למנחה הוא הובל לאחר כבוד לבית הכנסת החסידי, שם פגש את הנכד של התולדות אהרון – הרב אהרון ראטה. השטריימלים המפוארים ובגדי השבת המפוספסים או הארוכים שחורים לא הפריעו לו להתחבר אל הרב בגובה העיניים. ההתרגשות הייתה גדולה. עבור הרב – גילוי אדם שמזהה את עצמו כאחד מאחינו האובדים מלפני אלפי שנים, עבור המלך – הקבלה והשמחה שבגילוי. השוני לא הפריע לשמחה, אולי הוא רק הגדיל אותה. שהרי לא ציפינו שהם יראו ממש בדיוק כמונו, לא כן?

לפרק הבא המפגש הראשון של מלך האי עם גדולי ישראל

לפרק הקודם מלך אפריקה ואני חלק ה' - שבטי ישראל האבודים באפריקה השחורה

לפרק הראשון בסדרה מלך אפריקה ואני חלק א'

לפרק האחרון - מלך האי נוכל מקצועי

המלך ואני ה' - מיהם השבטים הישראלים באפריקה
fotolia

המלך ואני ה' - מיהם השבטים הישראלים באפריקה

ישבנו סביבו קשובים. והאיש סיפר: 'אתם לא היהודים היחידים בעולם, אנחנו עברנו באפריקה המון בגלל היהדות שלנו. כשאתכם הגלו מספרד, כשאתם עברתם שואה, אינקוויזיציה וכו', אותנו צדו כמו חיות ולקחו אותנו עבדים לאמריקה, קשרו אותנו כמו בהמות ולקחו אותנו באניות, הרבה מתו בדרך וזרקו אותם לים. עברנו הרבה רדיפות לא פחות מכם. אלו שעשו לנו זאת ידעו שאנחנו יהודים. בבתי הספר שלנו מלמדים כחלק מתכנית הלימודים על השבט שלי 'גאן' (משמעותו 'זרים' שאינם מכאן), שהוא שבט של עברים שהתיישבו כאן. יש לנו שירי ילדות על המסע הארוך שערכנו כיהודים מישראל אל אפריקה. איך רבים מתו ברעב ובצמא, אבל (וכאן הוא פשוט אמר את שם השם המלא יָה וגם הוא וגם וָה כפי שהם קוראים לו שם באפריקה) וגם הוא שמר עלינו. 'הי אסור לך לומר את השם הזה.'

אמרתי לו. 'למה?' 'כי זה שם השם המפורש וכתוב בתורה לא תישא את שם השם לשווא.' הסברתי. המלך נראה נבוך. 'אבל זה לא לשווא!' הצטדק. לאחר מכן למדנו שכך קוראים לאלוקים באפריקה. ממש חופשי לגמרי.

הוא סיפר לנו על שבט הגון אליו הוא שייך. שבט זה הוא הקטן מבין השבטים, אולם משום שזהו לפי המסורת שלהם שבט יהודה שהצטרף אל השבטים הישראלים באפריקה לאחר חורבן בית ראשון, כשירדו עם ירמיהו למצרים ומשם המשיכו לאפריקה ולא חזרו עם הנביא חזרה. צמוד אל שבט הגון זהו שבט העשנטי שמשמעותו עשן-הם. כלומר, האנשים שהגיעו מעיר העשן. יתכן שהיה זה העשן שראו כשעזבו את הערים החרבות והמעלות עשן של שריפה וחורבן ויתכן שהיה זה העשן העולה מהמזבח בבית המקדש, שכן העשנטי הם לויים. ציור משנת 1881 של חוקרים אירופאים מראה אפריקאי משבט העשנטי יושב עם חושן.

כל הסיפור הזה הסתבר מאוחר יותר כתרמית. שבט הגאן הוא שבט של גויים שירדו ממצרים הפרעונית אל תוככי אפריקה. צאצאי הפרעונים, צאצאיו של כוש בנו של חם, כפי שכתב זאת האיש שהתארח אצלנו בספרו ולא כפי שכיזב לנו.

'אתם לא כל כך מכירים את אפריקה ואותי, עדיף שתסתכלו ביוטיוב ותראו מי אני, מי אנחנו.' ביוטיוב מצאנו את טקס ההכתרה של המלך בוושינגטון על ידי השבט שלו. הוא הוכתר על ידי האיש בסנט שמינה את נשיאי ארצות הברית לנשיאים. גם את המינוי שלו להיות ראש מלכי אפריקה בבנין (מדינה באפריקה ראינו), אולם גם זאת הייתה תרמית כפי שהסתבר לנו מאוחר יותר, הטקס היה מפוברק וכנראה גם הטקס של מינויו להיות ראש מלכי אפריקה היה טקס מפוברק שבו הוא מינה את עצמו לכך...

על השורשים העברים של אפריקה שמענו והאמנו דרך ספרים וסרטים באנגלית. מסתבר שאין הדברים כפשוטם כלל. אמנם יש צאצאי שבטים באפריקה והם הגיעו למספר ארצות באפריקה כגון חוף השנהב (שבט ה'דן בן יעקובה') ועוד, אולם מעט מזעיר מהם - אלו שנמצאים בניגריה - שומרים תורה ומצוות, ובעצם רק אלו שרוצים לחזור ליהדותם ושומרים תורה ומצוות מעניינים ויכולים לעבור תהליך של גיור מלא או גיור לחומרה ולשוב לעם ישראל בעתיד.

 

לפרק הראשון

לפרק הקודם

לפרק הבא

המלך האי נוכל מקצועי

מלך אפריקה ואני חלק ב' - להוציא יקר מזולל
fotolia

מלך אפריקה ואני חלק ב' - להוציא יקר מזולל

אז הם נפגשו. לשיחה ארוכה בנושא יהדות ונצרות. כמובן שהרב דניאל הכניע אותו (או שסבר שהכניע אותו שכן כך הציג האיש - בעתיד הרחוק יתגלה שהוא העמיד פנים), את הדוקטור לתאולוגיה נוצרית (או פרופסור בעצם). והוא נשאר ללא תשובות. זה היה המפגש הראשון בן ארבע שעות. בשובו סיפר לי בעלי שיש כאן אדם שטוען שיש שבטי ישראל אבודים באפריקה והוא מולך עליהם. אני אוהבת סיפורים. במיוחד סיפורים שנשמעים כמו אגדה קסומה עם מלך, אחים שאבדו לנו לפני אלפי שנים, יבשות עם חיות טרף ונופים פסטורליים. אבל להאמין בהן? זה כבר סיפור אחר לגמרי...

הרב עשור נתן למלך לקרוא את הספר שלו 'על פתחה של רומי' באנגלית, וקבע להיפגש אתו לדיון נוסף ביום שלמחרת. הוא חזר מהפגישה נסער. המלך הודה בוויכוח הזה שטעה בעבודה זרה – נצרות, וביקש להוכיח לרב עשור את יהדותו. הוא הראה לו שהוא מהול.

'אנחנו שומרים את המצוות עד כמה שאנחנו יכולים וזוכרים'. טען. בעלי הסביר לו שהוא יהיה חייב לעבור גיור כדי להתקבל כיהודי בעם ישראל. גם על כך היה ויכוח. 'יהודי לא צריך להתגייר!' טען המלך. לבסוף הוכרע. גם אם נכון שיש שם שבטים יהודיים, מי שירצה לשוב לעם ישראל יהיה חייב לעבור תהליך של 'שיבה ליהדות'. (גיור מלא). בכל זאת.. עברו 3000 שנה...

בעלי כבר דיבר עם המלך וחשב שצריך שהוא יישאר בישראל כדי ללמוד על היהדות אליה הוא רוצה לחזור, לראות כיצד חיה משפחה יהודית, לחפש את המקום המתאים שיעזור לו בתהליך השיבה ליהדות. למצוא את הדרך להתחבר לשורשים. הוא פחד לשאול. לא היה אפשר לעבור את התהליך הזה בלי לארח את המלך בבית יהודי ולתת לו להתרשם מאורח החיים היהודי שלנו. הסכמתי. למרות שכבר הובטח לי שאף אחד לא בא אלינו להתארח יותר. זו הייתה הפעם האחרונה.

זה היה טו בשבט. לא אשכח. הגשם איים להיהפך לשלג בכל רגע. הצטרפתי אליו לנסיעה לירושלים כדי לאחל מזל טוב לחברה טובה שבנה הגיע לגיל מצוות ומשם נאלצתי להיגרר למפגש השלישי עם המלך ולראות לאן הדברים יתגלגלו מכאן. אני ישבתי בלובי וחיכיתי. פקיד הקבלה הערבי הסתכל עלי לאחר שעתיים של ציפייה במבט מרחם. שומרי הראש של המלך התחלפו ואני המשכתי לחכות בסבלנות. אולי חשב שאני איזו הומלסית שאין לה לאן ללכת, זה היה הסימן שהגיע הזמן לעזוב. התקשרתי לבעלי (שהיה באמצע שיחה חשובה עם המלך) וביקשתי מבעלי לחזור הביתה. אני, אגב, רגילה לחכות לסופם של ויכוחים תאולוגיים ארוכים ומרים...

המלך התלבט אם להישאר או לא. היו לו בעיות לפתור ביבשת אחרת. בשבע בבוקר קיבלנו ממנו טלפון מפתיע. הוא נשאר בארץ. הוא החליט שהוא בא אלינו להתארח.

לקריאת הכתבה הקודמת

לקריאת הכתבה הבאה

המלך האי - נוכל מקצועי

מלך אפריקה ואני חלק א'
fotolia

מלך אפריקה ואני חלק א'

קירות ביתנו ראו המון אורחים שונים ומשונים. ילדינו ישבו לא פעם עם בחורים שיצאו זה עתה מהכנסייה והוזמנו אלינו לאחר ויכוחים תאולוגיים שהוכיחו להם את טעותם, עם יוצאי מסגדים שגילו את האמת היהודית. היה לנו נזיר שתקן שבחר ביהדות בעקבות הספר 'על פתחה של רומי', הייתה לנו אורחת מוסלמית, מדענית גרעין שברחה ממצרים כי הגנה על העם היהודי והציגה את הקוראן כאוהד יהודים...

בכנות – לא רציתי יותר אורחים. העדפתי שקט. ילדי שבעו מהתגליות והחוויות שעבר ביתנו מתוקף העשייה הברוכה של הסברה מהסוג בה אנו עוסקים. אלא שהפעם ביקש ממני בעלי – רק אותו. רק עוד פעם אחת ודי. ואני הסכמתי. לא יכולתי לסרב לכך.

זה התחיל בעצם חודש לפני כן. קיבלתי במייל מאדם צדיק סרטון הנחת תפילין בקבר דוד. הרב ברנד עוסק בכך שנים. הוא מקבל את המבקרים הרבים בציון הקדוש ומברר מי מהם יהודי, מי מהם יודע שאמו או סבתו מצד אמו יהודייה ומניח להם תפילין. בסרטון ניתן לראות שני אנשים. האחד צעיר לבן והשני שחור. השחור מאוד התרגש מהנחת התפילין ללבן וטען כלפי הרב ברנד שגם הוא יהודי. הרב שלח את הסרטון עם האינפורמציה – 'אדם שטוען שהוא יהודי משבטי ישראל האבודים ושהוא המלך שלהם מניח תפילין בציון המלך דוד.' זו הייתה אנקדוטה מוזרה,

האמת שזה התחיל הרבה לפני כן.. קיבלנו עדויות על שבט אפרים שבניגריה הרבה לפני כן, ראינו סרטים שמדברים על זהות יהודית באפריקה השחורה, שמענו על כך וראינו הוכחות, אבל כמובן שזה היה נראה סיפור שהוא גדול מאתנו ושצריך להשאיר אותו לגדולי ישראל, שכן העדויות דיברו באותה תקופה על שבט המונה מליונים, כאשר אז לא היה ידוע לנו ש6000 מהם בערך לומדי תורה ושומרי מצוות כאשר טענתם היא שהם שייכים לשבטים האבודים גד ואפריים.

 

מספר ימים לפני שהוא הגיע התקשר הרב ברנד לרב דניאל עשור וסיפר לו שהאיש שטוען שהוא מלך על שבטי ישראל באפריקה שב לציון – חודש לאחר שהניח שם תפילין. הרב ברנד הזמין אותו לביתו להתארח בשבת בסעודה ובשיחה עמו גילה שמלבד שהוא טוען שהוא מלך אפריקאי ומלך על שבטי ישראל האבודים שנמצאים כנראה באפריקה, הוא גם מאמין ביש"ו. מאחר והרב עשור מתמחה בוויכוח תאולוגי בתחומי הדתות השונות, הוא חשב שזה יהיה מעניין אם הרב עשור יסכים לשוחח עם המלך ולסתור את אמונתו הכוזבת, ותוך כדי לשמוע יותר על הטענות שבאותו הזמן נראו מעט דמיוניות בלשון המעטה.

להמשך הסיפור

מלך האי נוכל מקצועי

השואה של יהודי אפריקה השחורה
fotolia

השואה של יהודי אפריקה השחורה

מסתבר שאנחנו לא היהודים היחידים בעולם. לפני כשלושת אלפים שנה גלו מישראל עשרת השבטים למקום שאינו ידוע עד היום, או שאולי לא היה ידוע עד היום. בימים אלו ממש מסתבר שאנו מגלים שיש שבטים באפריקה שרואים את עצמם כצאצאי עשרת השבטים, או יותר נכון הצאצאים של שבט אפרים, גד וזבולון וחלק משבט יהודה ולוי.

גילינו את צאצאי שבט המנשה בבורמה, גילינו את צאצאי שבט דן באתיופיה, עתה אנו עומדים כנראה לגלות את צאצאי אפרים, זבולון וגד באפריקה המערבית. ניגריה, חוף השנהב ואולי גם דרום אפריקה– מדינות שלא כל כך שמענו עליהן ושאנחנו לא ממש יודעים עליהן משהו.

כבר לפני מספר שנים הגיעו לידינו סרטונים של יהודים שחורים בניגריה שמצהירים על עצמם שהם משבט אפרים. הם קוראים לעצמם איבו (היברו – העברים), מלים את הזכרים ביום השמיני, שומרים שבת, כשרות, טהרת משפחה ועוד ומספרים על עצמם שהם יהודים מדורות וכך קיבלו מאבותיהם. (אגב, חלק מהם עדיין חוגגים את יום ההולדת של ירובעם בן נבט) יש להם תפילות בארמית עתיקה, בתי כנסת מפוארים ברחבי ניגריה ושופרות.

שבט האיבו בניגריה מונה כ25 מיליון איש (!) (רק 6000 איש מהם רלוונטיים ושומרי תורה ומצוות) וכן – גם הם עברו שואה נוראית לא מזמן – בשנות השבעים. למי שזוכר את ילדי ביאפרה והרעב ששרר שם באותה התקופה – כשני מיליון בני אדם משבט האיבו מתו ברעב שהיה בביאפרה כאשר נכשלה התקוממות של גנרלים מהשבט נגד השלטון הניגרי שעשק אותם. העונש היה אכזרי.

אז כנראה שבשנים הקרובות יצטרפו ליום השואה שואות נוספות שעבר העם היהודי וצאצאי העם היהודי שברגעים היסטוריים אלו מפלסים את דרכם בחזרה לשורשיהם הקדמוניים ושבים לאמונה ביהדות.

 

לקריאה נוספת - המלך האי נוכל מקצועי

ספר חדש בחוג לתאולוגיה 'יש אלוקים' של הרב שלמה ד.י

ספר חדש בחוג לתאולוגיה 'יש אלוקים' של הרב שלמה ד.י

מתוך כריכת הספר 'יש אלוקים':

בקרוב העולם כולו ישתנה שינוי קיצוני. העולם יצטרך לשוב לתיקונו השלם, לגן עדן מקדם. הטבע שאנו מכירים היום אינו טבעו האמתי של הטבע, והתכנית האלוקית היא להכניס אותנו אל תקופת הגאולה המבוארת בחזון התנ"ך. אולם בדרך לשם עתיד העולם לעבור משברים וגלים. העולם יצטרך לעבור את החושך הנורא שלפני עלות השחר בטרם יפציע האור האלוקי.

עתיד האפיפיור (העומד בראש האילומינטי יחד עם מסדר הישועים בוותיקן), להכריז  בקונגרס האמריקאי ולאחר מכן באו"ם על פתיחתו של 'העידן החדש' ושל 'הסדר העולמי החדש'. עידן זה ובשורה זו אינם תואמים את החזון התנכי. למעשה 'סדר עולמי חדש' מהווה את האנטיתזה לחזון התנכי, ומכריז מלחמה נגד אלוקים ומשיחו. עידן זה הינו עידן החושך הנורא שלפני עלות השחר של הגאולה. האנושות תצטרך לעבור לידה ממצב חושך זה לעידן הגאולה האמתית. מהו סדר עולמי חדש? מי עומד מאחוריו? מהן מטרותיו? מהן אמונותיו? ספר זה מבאר תשובות לכל השאלות הללו.

בדורנו אנשים רבים מבקשים למצוא מענה לשאלותיהם באשר לקיומו של האל ונוכחותו בהיסטוריה, אך הסדר העולמי החדש מנהל מערכה שלמה נגד קיומו של אלוקים על־טבעי ונגד כתבי הקודש של התנ"ך. כיצד מנהל הסדר העולמי החדש מערכה פוליטית שלמה מזה מאות בשנים, וחותר תחת ממשלות ושלטונות בעולם כדי ליצור ממשלה עולמית אחת בעידן החדש? מהו העידן החדש וכיצד המדע וריבוי התאוריות שבו מנוצלים לרעה על ידי הסדר העולמי החדש, כדי לשכנע את האנושות להאמין באתאיזם ובטבע בלבד ולנטוש את האמונה באלוקים? בספר זה תמצאו את התשובות החד־משמעיות כיצד תאוריות מדעיות אלו למעשה מעידות על קיומו של אלוקים באופן חד משמעי. ספר זה חושף את דרכי התרמית והונאת דעת ההמונים של הסדר העולמי החדש, אשר מנסה כל העת לתת פרשנות של היווצרות היקום והחיים בו באקראיות, ולטעון בשם המדע שאין אלוקים.

המחבר עמל רבות לרדת לחקר העניין ולחשוף בפני הקוראים את הסכנה הגדולה שבאתאיזם והשלכותיו המנסה לחתור כל העת תחת כל הדתות בעולם כדי לבטלן וליצור דת אתאיסטית עולמית התואמת את האג'נדה של הסדר העולמי החדש של האו"ם.

למחבר אין כל ספק כי הסדר העולמי החדש של התנ"ך יכריע לבסוף את כל חזון הסדר העולמי החדש של האתאיזם. על כך כבר כתב הנביא עובדיה "אם תגביה כנשר ואם בין כוכבים שים קינך משם אורידך נאום ה' ".  (עובדיה א' ד')

                                                                                                                  

תוכן העניינים:

 

 מבוא 

האיזונים הנכונים בנפש האדם

השקפה אתאיסטית שמובילה לסדר עולמי חדש

העיוות שבתפיסת האתאיסט את המאמין

הפרשנות ההפוכה של האתאיזם לתורה

משנת האתאיזם של דוקינס

דוקינס וחוסר ההבחנה של האתאיזם בין יהדות ודתות אחרות

הגדרת האתאיזם כ'עמלק' ביהדות

סלידה קודם חקירה

האמונה האתאיסטית

מה בין 'מפלצת ספגטי עם קנקן של תה' ובין הוכחת מציאותו של האל?

חוסר ההוכחה שהופך את האתאיזם לאמונה

על כוחות־טבע עליונים ועל כוחות מאגייה

הכחשת העל טבעי ופגיעתה במוסר האנושי

סדרת ההוכחות הנדרשת במעבר מאתאיזם לאמונה בעל טבע

הקדמה

מגבלות השכל, ההיגיון והתבונה האנושית

הנשגב מבינתנו – ציטוטי מדענים

השימוש הנכון בתודעה האנושית בפתרון חידת היקום

האם ניתן להשתמש בתבונה האנושית ובניסיון האנושי על מנת להגיע אל האמת המוחלטת?

תאוריות היקום – היחסות הכללית ומכניקת הקוונטים

פרק ראשון – מציאותו של כוח עליון על־טבעי מתוך שלושת החוקים הראשונים של הדינמיקה (ניוטון)

החוק הראשון של התנועה (הדינמיקה) - 'אין תנועה בלי מניע'.

החוק השני של התרמודינמיקה חוק האנטרופיה

השאיפה הטבעית לאי סדר

החוק השלישי של התנועה, המכונה בשם חוק ההתמדה,  גם הוא מעיד על קיומה של הסיבה העל־טבעית

פרק שני - חוק שימור האנרגיה והמסה, תיאורית המפץ הגדול ומציאותו של המושג 'נשמת היקום'

חוק שימור האנרגיה והמסה

המפץ הרוחני והמפץ החומרי

המפץ הגדול ונקודת הייחודיות

מציאותו של כוח עליון

כוח עליון או אקראיות במפץ הגדול

הכחשתה של מציאות על טבעית ומניעיה

פעולתו של כוח על טבעי בתהליך בריאת היקום

חוקי הפיזיקה שמוכיחים מציאות על טבעית שגרמה למפץ

המדענים הוכיחו שהעולם נברא על ידי האל - יש מאין?

ההסבר הקבלי למפץ

הנקודה הסינגולרית (נקודת הבראשית)

על מי מוטלת חובת ההוכחה

יד המקרה והשגחה אלוקית בהיסטוריה

פרק שלישי - 'יש מאין'

מי ברא את אלוקים

האם אלוקים יכול לברוא אבן שהוא לא יכול להרים? שאלה שתחילתה באתיאיזם וסופה בעבודת אלילים.

האם אלוקים הוא 'כל יכול'

האם אלוקים ברא את העולם ונטש אותו?

התחמקות ה'מדענים' משאלת קיומו של אלוקים והיווצרות ה'יש' מ'אין'

איך נברא היקום יש מאין?

פרק רביעי - אגנוסטיקה וההוכחות למציאותו של האל

הוכחות למציאות אלוקים ככוח עליון, מטפיזי, אין־סופי על־טבעי

הוכחה מההבט המדעי- קוסמולוגי :

תהליכים שלא היו יכולים להתקיים ללא כוח עליון

קיומה המוכח של הנשמה (חלק אלוק ממעל)

לכל דבר קיים בטבע יש סיבה לעצם קיומו

מדוע אלוקים הוא אישי ולא סתם כוח קוסמי כללי

ההוכחה מתוך התכנון התבוני:

ההוכחה מתוך קיומו של מצב תודעה בחירי, ער ומתכוון

הטיעון מתוך קיומו של מוסר אובייקטיבי לקיומו של אלוקים:

הטיעון לקיומו של אלוקים מתוך המתמטיקה :

יד המקרה או אצבע אלוקים? מגוון האפשרויות

כשלים לוגיים מצויים בשיח האתאיסטי

אתאיזם מדיני

אתאיזם חלש – אתאיזם חזק

פרק חמישי - דיון תאולוגי המסתמך על עובדות

החותם במטבע אחדות החומר מעיד על המקור האחד היוצר!

משל התמונה

הגשמי והרוחני באדם – פרויד ובעל התניא

התגלות אלוקית - הדרך היחידה לידיעה של ערכים מוחלטים ואובייקטיביים שאפשר לחיות ולפעול על פיהם - משל הורטיגו

קיומו של כוח עליון מעבר לגבולות ומגבלות הטבע

כיצד מתכלים כוכבים

היווצרות החיים

זרימה קדמונית מעגלית

הסובייקטיביזם של קאנט והמטריאליזם - האם קיימת בפני האדם האפשרות לחוות את המציאות בצורה אובייקטיבית?

קיומה של הנשמה

קיום הרוח, אחדות הרוח

צמצום אור אין־סוף

מותו של העל־טבעי בנצרות

פרק שישי - תאוריית האבולוציה

כישלונה המעשי של תיאוריית האבולוציה

השקר של חוליות הביניים

הקשר בין האדם והקוף

היעדר צורות ביניים באדם

מציאות חוליה חסרה – תיאורית הגזע במיטבה

תרמיות והונאות בנושא חוליות הבניים בין האדם לקוף

הגולגולת מפילטדאון

האדם הניאנדרתאלי

איש נברסקה

ממצאים נוספים האוסטרלופיתקוס – קופי העל, אבל עדיין קופים

הרמופיתקוס

לוסי (Lucy

קבוצות אנתרופולוגיות שונות

הביליס, שלושה שיחזורים שונים על פי גולגולת מעוותת!

לטימריה קולקנס (Coelacanth), או בשמו המדעי לאוזן(Latimeria chalumnae) .

"גולגולת-1470":

התיארוך לפי שכבות גיאולוגיות

אבולוציה מתכנסת  ושיווי משקל מקוטע ־ כך בונים עץ פילוגנטי

תיארוך שכבות כושל בתאוריית האבולוציה

למה האבולוציה איננה אפשרית

ביקורת על הספר 'למה האבולוציה נכונה' של ג'רי קוין

תוצאותיה ההרסניות העתידיות המתבקשות של תאורית האבולוציה

טענת היווצרות היקום בתהליך אבולוציוני

מגמתיות במסווה של מדע – על קווארקים וגורילות עם גנים אנושיים

"אבולוציה של ערימת גרוטאות"

היווצרות מערכת הברירה הטבעית

אי ההסתברות שחוקי האבולוציה בראו את החומר

האנטישמיות האתאיסטית והאאוגניקה תורת הרוע שהתפתחה מתורת האבולוציה

צורות ביניים מתורת האבולוציה וחסרונן במציאות

פרק שביעי - תאורית הרב יקום

יקומים מקבילים עם חוקים על טבעיים או א־טבעיים

הסיבות ליצירת המושג יקומים מקבילים

אפשריות החיים ברב יקום

שבעה טיעונים מוטלים בספק

מחסור בראיות

מרחב תמרון גדול מדי

'דת המדע' – שאלות תאולוגיות על רב יקום וחוקי הפיזיקה

האם הרב יקום באמת קיים? 

מהו אפקט קזימיר?

האם היקום הוא בועה? מדענים הציעו דרך לבדוק זאת 

היווצרות היקום לפי חכמת הקבלה היהודית

פרק שמיני - שאלת גיל העולם

מחקר של אבני גרניט שמפריך את טענת היווצרות העולם במיליוני שנים

על שיטת המדידה באמצעות פחמן 14 מזוית נוספת:

פרק תשיעי - האביוגנזה 

ההתכנות האפסית של היווצרות אקראית של תא חי או איבר חי מורכב מחומצות אמינו ובכלל

פרק עשירי - תיאורית הפנספרמיה והאמונה באלוקים:

תיאורית פנספרמיה (העברת חיים מכוכב לכת אחר לכדור הארץ באמצעות מטאוריטים)

גשם אדום בהודו 

פרק אחד עשר - 'יש אלוהים' של דוקינס

אקראיות ותכנון וברירה טבעית

קיומו של העל טבע שיצר את הטבע מאפס ואין

העלמות אור האין סוף בחלל הפנוי והיווצרות הממים

חותם של מורכבות, הרמוניה וסדר

מעבר 

המם האלוקי

השלכותיה המעשיות של האתאיזם או דתות השקר

'החלקיק  האלוקי'

מפת הדרכים : "כיצד ישנם אין־סוף דרכים ? וכיצד אין־סוף דרכים אינם אלא דרך אחת בלבד!

מי יצר את האבולוציה?

חשיבות האבולוציה למאמינה והשלכותיה המעשיות

פרק שנים עשר - נבואה והתגלות אלוקית

התגלות נבואית לאומה שלמה

הוכחת מעמד הר סיני :

שתילת מאורע בזמן הווה:

תיאורית השקר העתידית כיצד?

תיאורית שתילת שקר בזמן עבר:

הצלבת מידע מאפשרת בדיקת מהימנות גבוהה ביותר

הצלבת מידע היסטורי מאפשרת בדיקת מהימנות גבוהה ביותר.

מעמד הר סיני – התגלות היוצר ליוצרו

הוכחות מפסוקי התנ"ך לברית של אלוקים עם עמו ישראל

ההקבלה התנכית בין נצחיות הברית של אלוקים עם ישראל ועם דוד מלך ישראל

הנקודה התאולוגית הפנימית בנצרות ואסלאם ששוללת את אמתותן

מלחמת הגזע הארי בישראל

פרק שלושה עשר - סדר עולמי חדש

הקונספירציה הפוליטית אבולוציונית

דת האתאיזם – המוארים (אילומינטי)

ההונאה של הדת האתאיסטית

יש אלוהים? – הטעות של ריצ'ארד דוקינס (מאמר של רז קולר)

הטיעון הפסדו־מדעי

ביקורות נוספות

סיכום והמלצה

התפיסה האתאיסטית את היהודים (האנטישמיות)

גאולת הנשמה

דוקינס – הדת היא פשע נגד הילדות

חוסר סבלנות לדת

אלים אנושיים

אדם אל

אג'נדה 

מזרח תיכון חדש

"המוארים" (אילומינטי)

סדר עולמי חדש בישראל

מדינת היהודים והבעיה הפלסטינית

טענותיו של דוקינס על התנ"ך ואי מוסריותו

אנטרופוסופיה וניו אייג' בסדר עולמי חדש ואילומינטי

נבואות התנ"ך על סדר עולמי חדש

מי הם מבצעי הונאת דעת ההמונים באמת? הדתות או האבולוציונרים

התגשמות נבואות אחרית הימים והשתלבות האתאיזם בנבואות

המציאות אליה מוביל האתאיזם האידאולוגי של דוקינס

האמונה בעיוורונו של המקרה

ההשראת הקנוניה של הנצרות על הקונספירציה האתאיסטית

השותפות בין הנצרות והאתאיזם בבניית קונספירציה משותפת, למרות היריבות ביניהן

מקומן של דתות איזוטריות בחזון סדר עולמי חדש

השימוש הציני של דוקינס בדברי תומס ג'פרסון היהודי – מנשיאי ארה"ב

מוצא האדם מן הרע או מן הטוב

האתאיזם והמוסר התנכ"י

האינטרס של המודיעין האמריקאי להשמיד את מדינת ישראל

זאולוגיה אלוקית

בניית תאורית האבולוציה מסטיות קטנות מהאמת לשקר גדול ובלתי מסתבר

זהות יהודית ותכניות להשמדת ישראל

הקנוניה האתאיסטית של מנהיגי ההון והשלטון

שנאת הדת הנוצרית של דוקינס שהובילה לאתאיזם

בין דוקינס להיטלר

דתו האתאיסטית של היטלר

הדרת נשים ביהדות – עלילת הדם המודרנית

ארבע אבות נזיקין – אויבי היהדות

'המזימה היהודית' הפרוטוקולים של זקני ציון

המזימה – סודו של ויל אייזנר 

תקשור עם אוטיסטים ותאורית הקונספירציה של ברי חמיש

"הקשר של הוותיקן נגד  ישראל

האג'נדה האיזוטרית של הנאצים

הקץ לסבלם של היהודים יבוא רק כאשר ימירו את דתם

הקשר בין הדרוויניזם במאה ה-19 לנאציזם במאה ה- 20

הצד האפל של אונסק”ו

האגודה התיאוסופית (The Theosophical Society)

אני בסאנט (Annie Besant) והאגודה התיאוסופית

צ’ארלס וובסטר לידביטר (C.W. Leadbeater) והאגודה התיאוסופית

אליס אן ופוסטר ביילי (Alice A. and Foster Bailey)

ציטוטים של גדולי עולם

שיטת ההשמדה של האימפריה הרומית את המקדש וישראל חוזרת בימינו

העם היהודי לאחר מרד בר כוכבא

חורבן ביתר ותוצאותיו

ההיסטוריה של האילומינטי

מסרים חדשים מאוד מהאוטיסטים על המלחמה והעולם ומה עומד לקרות

סוף דבר

קריאה לציבור הנוצרי פרוטסטנטי בעולם

ואתם עם ישראל - אחינו היהודים

עבודה זרה בהר ציון במתחם קבר דוד בניגוד לחוקי המדינה
fotolia

עבודה זרה בהר ציון במתחם קבר דוד בניגוד לחוקי המדינה

אחד המקומות החשובים ביותר לשלושת הדתות הוא הר ציון שבירושלים. אנחנו היהודים טוענים ששם קבור דוד מלך ישראל ומתבססים על ממצאים ארכיאולוגיים חד משמעיים (שהמדינה לא רוצה לחקור מסיבות פוליטיות) ועל הצלבה מדהימה בין הממצאים שבשטח ומה שכתוב בנ"ך. לעומת היהדות הנוצרים טוענים שבקומה שמעל הציון היהודי קיים יש"ו את הסעודה האחרונה לפני שהוצא להורג, ושמשם התחילה הכנסייה כאשר על השליחים שלו ירדה רוח הקודש.

שקריות הטענות הנוצריות  

יש סיבות רבות מידי מדוע אין הטענות הנוצריות נכונות, להלן חלק מן הסיבות: יש"ו היה יהודי וידוע לכל יהודי – גם ממזר חסר הגינות כמוהו, שיהודי לא אוכל בבית קברות. כמו כן המבנה של חדר הסעודה האחרונה נבנה בימי הביניים, שלא לדבר על כך שכל סיפור הסעודה מלא סתירות והבלים בין הכתבים הנוצרים לבין עצמם, וה'שליחים' בעצמם לא כל כך סגורים על הדברים בסיסיים לגמרי ש'קרו' בסיפור הסעודה (כמו לדוגמה: האם הסעודה התקיימה בפסח או לפני הפסח, ומי שמבין טיפה יהדות יודע כמה הדבר קריטי), וכבר נכתב על כך רבות בספר 'על פתחה של רומי' ולא כאן המקום להרחיב בנושא.

חדר הסעודה האחרונה והסטטוס קוו

על פי חוקי מדינת ישראל אסור לנוצרים לערוך טקסים ופולחנים בחדר הסעודה האחרונה, למעט 3 מיסות בשנה (וגם הקביעה הזו היא בניגוד לחוקי התורה – שכן אסור שיהיה בית כנסת מתחת לבית עבודה זרה  - ונצרות – מה לעשות, היא עבודה זרה לפי כל הדעות. (חוץ מדעותיהם של 3 רבנים – הרב רבינוביץ', הרב סתיו והרב אליעזר מלמד ועל כך חולקים כל גדולי התורה מאז היווסדותה של  הנצרות ועד היום.
למרות האיסור הנוצרים מקיימים טקסים ופולחנים שאסור להם לקיים.

דיבור בלשונות
 

להלן סיומו של טקס 'דיבור בלשונות' שבו המקיימים אותו 'מתנבאים' ב'רוח הקודש' של יש"ו, או במילים אחרות פשוט נותנים לסיטרא אחרא להיכנס אל הגוף שלהם ולשלוט בו כפי שתיווכחו בעצמכם. ואפילו גויים גמורים מעידים שמדובר כאן על טקס שמאפשר כניסה של רוחות טמאות ומיני מרעין בישין אל תוך הגוף של הנשלט. בכל אופן הטקס הנ"ל הוא איסור חמור גם מהתורה וגם על פי חוקי מדינת ישראל, אולם למבצעים הנ"ל לא ממש הפריע שהם עוברים על החוק הישראלי.

פינוי קבר דוד לצורך פולחן עבודה זרה בחג הפנטקוסט השנה

לעומת זאת כאשר מתפללים יהודים במתחם הקבר היהודי ניסו למנוע כניסה של נוצרים עובדי עבודה זרה עם צלבי ענק וקטורת לתוך בית הכנסת היהודי – המשטרה פינתה אותם בכוח...

צפו 


מסתבר שהחוק הוא חוק שנאכף כלפי היהודים אולם לא כלפי הנוצרים. אז מי באמת שולט במדינת היהודים?

על השאלה הזו נשאיר לכם הצופים לענות. המרכז להסברה יהודית ומניעת התבוללות

נצרות היא עבודה זרה - פסיקתם של כל גדולי ישראל בכל הדורות (חלק ג)
fotolia

נצרות היא עבודה זרה - פסיקתם של כל גדולי ישראל בכל הדורות (חלק ג)

האמונה האוונגליסטית בשילוש והשלכותיה על הפסיקה היהודית

בהמשך לסדרת הכתבות 'האם נצרות היא עבודה זרה?' שהרי הרבנים דוד סתיו, הרב נחום רבינוביץ' והרב אליעזר מלמד פסקו שהיא לא... ומצטרף לכאן ההיבט האקטואלי של החלטת רבנים אלה להקים גוף גיור נפרד בעם ישראל, דבר שאפילו רבני הציונות הדתית מתנגדים לו...

אמונת הנוצרים האוונגליסטים היא כי יש"ו איננו נביא בלבד ואיננו משיח בלבד ואף איננו שליח בלבד. יש"ו נחשב לאלוהות שהתגלמה בבשר והופיע עלי אדמות כ"אלוה" בבשר בדמות אדם.

להלן ציטוט (אחד) מתוך כתבי הנוצרים המוכיח שהאוונגליסטים מאמינים בהגשמת האל בבשר:

"הדבר היה אצל אלוהים ואלוהים היה הדבר והוא לבש בשר" (האוונגליון הרביעי בברית החדשה בבשורה על פי יוחנן פרק א פסוק א(

אכן, אין ספק כי מפסוק זה ומעוד מפסוקים אחרים בברית החדשה נלמד כי הכנסייה האוונגליסטית מאמינה ביש"ו כאלוה גמור.

מהו אלפא אומגה?

הכנסייה האוונגליסטית מאמינה ב"שילוש" לפיו הבן, האב ורוח הקודש הינם שלושה ישויות שוות לחלוטין בעלות אותו חוזק חומרם אותו "סבסטנס" לחלוטין הם מכנים אמונה זו בשם "אלפא אומגה" כלומר שלש ממש שהם אחד ממש ואחד שהוא שלוש בו זמנית. רעיון זה הוצג בפני הכנסייה הקתולית על ידי טוריטוליין אשר לא זכה לתואר "אב" בכנסייה הקתולית בגלל שהוא בעצמו כלל לא האמין בו . טוריטוליון סבר כי יש"ו הוא במעמד אחד מתחת לאב.

חשוב לציין כי כל זרם אשר דחה את רעיון השילוש איננו נחשב לפלג או זרם בין זרמי הכנסייה מכוון שהשילוש הוא מהותי ביותר באמונתם ולכן כת עדי השם אינו נחשב לזרם כנסייתי נוצרי למרות אמונתו ביש"ו כ"בן" במעמד פחות תחת ה"אב". אך הכנסייה האוונגליסטית קיבלה את עיקרון השילוש כחלק בלתי נפרד מאמונתה והיא מהווה חלק אינטגראלי מעיקרי אמונתה ולכן גם מחשבת לזרם בין זרמי הנצרות.

האם הגשמת האל בבשר נחשב לעבודה זרה?

הרמב"ם בהלכות עבודה זרה פסק: "הנוצריים עובדי עבודה זרה הן, ויום ראשון יום אידם הוא"(רמב"ם: משנה תורה, הלכות עבודה זרה פק ט' ד)

אין ספק בכלל שכן ואין מחלוקת על כך בפוסקים. (וכדאי ורצוי לעיין בקונטרס של הרב דניאל עשור בנושא שמשם נלקחו הדברים כאן ). ונזכיר רק חלק מהשמות (את פירוט הפסיקה שלהם ניתן למצוא בקונטרס הנ"ל): הרמב"ם, מחצית השקל, הנודע ביהודה, הגאון ממונקטש, מנחת אליעזר, הרמ"א, היוסף קארו, היעב'ץ, הנודע ביהודה, הרב עובדיה יוסף, כף החיים, החידא, רבי אברהם אזולאי (מורו של החיד"א), הרשב"א, הריטב"א, האורחות חיים, ועוד (ארכה לה הרשימה).

וכל אלו פסקו שאסור להסיר את הכובע בפני נוצרים כהבעת כבוד (כי הם עובדי עבודה זרה) ואסור להיכנס לבתי התיפלה שלהם – ויש כאלה הסוברים שגם במקרים של פיקוח נפש (!!!), שאסור להפוך כנסייה לבית כנסת, שאסור למכור להם חומרי בניין לבניית כנסייה, כמובן שאסור לשתות את יינם,

לסיכום הפוסקים מסיק הרב עשור: אם רוב ככל הראשונים והאחרונים מגדירים את הנצרות כעבודה זרה ולא כשיתוף .

המחלוקת אם לבן נוח אסור או מותר השיתוף איננה כלל רלוונטית מבחינתנו מאחר שרוב הפוסקים מגדירים את הנצרות כ"עבודה זרה" ממש ואין חולק שעבודה זרה בוודאי אסורה גם עבור הגויים בעצמם.

ואנו נסכם ונאמר שפסיקתם של שלושת הרבנים של ימינו (נחום רבינוביץ', סתיו ומלמד) שפסקו הפוך מכל גדולי הדורות תמוהה לחלוטין ראויה לבדיקה מחודשת. האם הבינו את דברי הפוסקים שעליהם הם מסתמכים? על כך בכתבה הבאה...

מדוע נצרות היא עבודה זרה?

מדוע נצרות היא עבודה זרה?

א. הגדרה הלכתית עבור הנצרות האוונגליסטית והכנסייה היהודית משיחית בדורנו 
ב. קבלת תרומה כספית ישירות מהכנסייה האוונגליסטית 
 
בירור ראשון : 
א. ישנן שתי דרכים חיוניות ונצרכות לבירור העניין :
ב. האחת בירור עובדתי של היסודות והעקרונות עליהם עומדת האמונה האוונגליסטית 
ג. השנייה ניתוח ובירור הלכתי מעמיק לאור העובדות והממצאים העולים מחקירה ראשונה תוך ידיעה ברורה של המציאות. 
ד. דעת הפוסקים והפסקים הרלוונטיים בדורנו, העונים גם על השאלה המתבקשת האם ישנה בכלל "עבודה- זרה" בדורנו אם אין? 
ה. כיצד ההגדרות השונות "משתפים" "עובדי עבודה זרה" או "בני נוח" משנות את התייחסות מבחינתנו על פי גדרי הלכה בעניינים כמו קבלת תרומות או קשרי ידידות וחיבור תרבותי יזום או קשרים פוליטיים ? 
ו. האם שיקולים כמו "איבה" ו"דרכי שלום" משנים את התמונה הלכתית ? עד כמה? מה הוא הגבול ? והאם כך באמת היא המציאות? אם שמדובר באיסוף כספים ייזום והתרמה אקטיבית של הקרן לידידות בעצמה ?
ז. אין ספק כי מדובר באנשים אשר כל כוונותיהם הם רק לטובה, אך האם הם מבינים את טובתו של העם היהודי? כיצד נמלא אנחנו את הייעוד שלנו להיות אור לגויים בצורה נכונה ? והאם קבלת הכספים היא הדרך ההכרחית והבלעדית לביצוע משימה תנכית זו? האם ישנם אלטרנטיבות אחרות ? מה הן? 
האם אפשר לשמור על קשרי ידידות עמם ולשתפם במפעלי חיינו השונים כשותפים לחזון? 
 
דורנו מתחבט בסוגיות קשות ורבות ומתמודד יום יומית עם ניסיונות כלל לא קלים, אך שומה עלינו לענות לעצמנו ולאחרים על שאלות מהותיות אילו הנוגעות להישרדותנו הרוחנית ולשימור זהותנו היהודית מחד ומאידך למימוש החזון הנבואי להיות אור לגויים. 
האם משום "איבה" או מפני "דרכי שלום" יהיו כספי הגויים מותרים לגמרי בדורנו? האם במציאות בכלל בזה מדובר או שמה זוהי טעות אופטית בקריאת המפה העובדתית או ניתוח אינטרסנטי מוטה? כיצד נממש את החזון להיות אור לגויים אם לא נקבל כספים אם לא נשמור על קשר אם נשמור על מרחק מכל קשר של ידידות? מה היא האלטרנטיבה ? כיצד נשפיע ? אולי אין ברירה ? 
 
על שאלות אלו ועוד ברצוני להתעכב בגיליון זה 
 
ראשית , ברצוני להתחיל מתוך חקירה וברור בשטח אך ראשית אפתח במסירת עדות אישית : 
בהיותי כבן 24 לאחר השרות צבאי כקצין ב צהל נסעתי לארצות הברית שם השתקעתי כעשור שנים עברתי תהליכי התבוללות מואצים כולל נישואי תערובת ואף המרת דת וטבילה לנצרות . 
בגיל 28 כבר הייתי מעורב בפעילות מיסיונרית במדינת פלורידה ועד לגיל 34 לערך שנה בה עמדתי על טעותי, אספתי את עצמי מחדש ושבתי חזרה ארצה בתשובה שלמה אל ארצי אל מולדתי אל עמי ואלוקי 
חיברתי את הספר "על פתחה של רומי" במטרה להאיר את עיניהם של אחינו הטועים השוהים בניכר ובזרה ואכן זכיתי להשיב ליהדותם ולזהותם רבים מעוון ובעיקר משדה הנצרות אם באמצעות דיאלוגים בין נצרות ויהדות ואם בקריאת הספר או באמצעות שיעורים שהעברתי בעניין. השתייכתי לכנסייה האוונגליסטית בפלורידה ולצערי האמנתי באמונתם כמותם. 
 
עדותי בעניין זה היא פשוטה וברורה. האוונגליסטים צמודים לטקסט הכתוב של הברית החדשה ולכן השאלה אם הם משתפים או עובדי עבודה זרה יחסית קלה לבירור ולהוכחה באמצעות הטקסט הכתוב של הברית החדשה אליו הם צמודים. יש לי ברוך השם לפחות עשרות רבות של יהודים ניצולים מהכנסיות השונות שחזרו דרכי ליהדותם ויכולים להעיד על נכונות דברי. למרבה הצער שמעתי כי קמו אנשים מתוכנו לומר כי השבים הביתה משדות זרים הם אנשים נלהבים להשיב מלחמה השערה ומוכנים לומר הכול נגד הנצרות, טענה זו היא כשלעצמה הכפשה ועיוות הדין והצדק, אך מה אפשר לעשות כאשר בצע כסף ונגיעות אישיות "עונה את הכול"? על כל פנים, מתוך קריאת הכתבים הנוצרים ומתוך מסקנות הכינוסים השונים של הכנסייה האוונגליסטית ניתן למצוא סמך ברור למסקנות הברורות הללו אשר תתאים להפליא לעדותם של ניצולים רבים. 
 
אינני, טוען כי אנו הניצולים בקיאים יותר בהלכה אך בלי צל צלו של ספק אנו בקיאים יותר במציאות, ואין לדיין לדון דין אמת בלבד, אלא דין אמת לאמיתה ולכוון את כל פסקיו מתוך הכרה שלמה של המציאות. עניין זה לדעתי חסר בהחלט בקרב כל הרבנים המתירים אם מצד חוסר הכרת התיאולוגייה וההחלטות שהתקבלו בכינוסיה השונים של הכנסייה עצמה ואם מצד חוסר הכרת השיטות המיסיונריות השונות, אך אני באמת רוצה לקוות שפסקיהם אינם נובעים מ"הטיית שוחד" אלא רק מטעות בקריאת המציאות או טעות בקריאת המפה התאולוגית. 
 
מדוע נצרות היא עבודה זרה?! (חלק ב')

מדוע נצרות היא עבודה זרה?! (חלק ב')

מעדויות של יהודים ולא יהודים שחיו כנוצרים פרוטסטנטים ושינו את דרכם לחיים בחיק היהדות מסתבר שהגישה הפרוטסטנטית הנוצרית היא להאמין ביש"ו כאלוה ולפעול בכל דרך אפשרית כדי לנצר את מי שרק ניתן, כאשר הדגש הוא על היהודים שעדיין לא קיבלו על עצמם את יש"ו כאלוה.

אולם בציבור הדתי לאומי קמו רבנים (הרב נחום רבינוביץ' ראש ישיבת מעלה אדומים ורבם של רבני צהר, הרב דוד סתיו ראש רבני צהר והרב אליעזר מלמד רב הישוב הר ברכה וראש ישיבת ההסדר שם) ופסקו להלכה שנצרות כבר אינה נחשבת לעבודה זרה. עוד לפני שניכנס לעומק הדיון ההלכתי נדון בגישתו של הרצי"ה לעניין ועל חשיפתו של הרב צפניה דרורי מתוך ועידות האוונגליסטים עצמם.

גישתו של הרב צבי יהודה קוק לנצרות

בדרשה של הרב צבי יהודה הנחשבת עבור תלמידיו כ'מעמד ההר' הוא מצטט את גולדה מאיר בדבריו על המיסיון הנוצרי: 'לגרש אותם מפה'. גם בהקדמתו לספר המוקש הנוצרי של י, צורשדי. הוא כותב כי הנצרות היא האויב מספר אחד של היהדות. דרכו של הרב צבי יהודה לקרב את עם ישראל אל אביהם שבשמיים הייתה לקבל את השונה והאחר ולהכיר בהם מבלי לנסות ולשנות אותם מיד ולאלתר, אלא ליצור גשר ואחווה מתוך קשר אוהב. גישתו הייתה להשפיע על כלל הציבור, על ערכיו והמושגים שלו מתוך היכרות חמה ורק לאחר שנוצר קשר כזה – ובהמשך טבעי לו -  לקרב.  גישתו של הרב צבי יהודה דומה במידה רבה לגישה הפרוטסטנטית הנוצרית היום, שדוגלת בקבלה והכרה בציבור היהודי לצורך בניית קשר ואחווה. הגישה הנוצרית, בדיוק כמו הרצי"ה מציגה את הקשר כקשר של אהבה ונתינה ללא תמורה, כאשר המטרה הנסתרת היא מיסיון שקט. אלא שהרצי"ה התכוון לשם שמיים ואילו המיסיון משתמש בשיטה לניצור עם ישראל.

מחקרו של הרב צפניה דרורי

הרב צפניה דרורי בדק לעומק את הגישה האוונגליסטית שמציגה את עצמה כאוהבת ישראל וכאוהבי ומוקירי עם ישראל השב לארצו (וכך הם מציגים את עצמם עבור הציבור היהודי בישראל ובעולם), אולם הוא בדק את אמונתם לא בהצהרותיהם כלפי חוץ עבור היהודים, כי אם את האידאולוגיה המוצהרת בספרים ובסרטים שהם כותבים לעצמם.

בתחקירו הוא מביא ציטוט מדו"ח תאילנד (דו"ח תאילנד הוא סיכום של מפגש אוונגליסטי שהתקיים ב1980 וההחלטות של המפגש) " הכנסייה החליטה על מדיניות חדשה ביחס למדינת ישראל והיהודים. מדיניות שתאפשר קשר בין נוצרים ליהודים, ובעקבותיו קרוב היהודים לאמונה ב"משיח". כדי לענות על ההאשמה, שיהודי המקבל את כריסטוס שוב אינו יהודי, אנו קוראים למנהיגי הכנסייה, לעודד ולקדם אותם יסודות חיים, תרבות ודת יהודים, שבהם מזדהה היהודי כיהודי" . הנצרות החליטה ללכת בדרך רמייה. לתמוך ולעודד יסודות חיים יהודיים, ובכך לסלול קשר בין יהודים לכריסטוס.

חשיבות רבה מייחסת הכנסייה לטיפול בהפצת ה"אוונגליזם היהודי" והעדיפות בפעילות עם היהודים.

"...לפיכך מוטלת (המשימה) על הכנסייה .... לפעול למען ישועת העם היהודי" (דו"ח תאילנד עמ'7 ). "הנוצרי המיסיונרי צריך לפעול על ידי ההזדהות עם הקהילה היהודית תוך אימוץ אורח חיים יהודי", דו"ח לוזאן תאילנד (אפשטיין עמ' 29). "אף שאנו דבקים בניסוח הדוקטרינה בדבר השילוש כפי שהוא בעיקר וועידות הכנסייה, כלפי היהודים אין להציג את התפיסה כפשוטה כי לא יקבלו אותה ולכן הכרח הוא להציג את אמונתנו באל אחד - האב, הבן ורוח הקודש במונחים מקראיים" .... ואין יותר שקוף מההצהרות הלו כדי להבין שהכנסייה האוונגליסטית החליטה לנקוט במיסיון שקט של נתינה ואהבה כדי ללכוד את הציבור בישראל מאוחר יותר אל הנצרות.

על החלטותיהם השגויות של חבריו הרבנים מהמחנה הדתי לאומי הוא כותב " מי היה מאמין כי אנשי תורה יחזקו את המיסיון ויכתבו בשבחה של הכנסייה ששבה כביכול בתשובה ומחשיבה אותנו כאחיה הבכור (כך נכתב במאמר בהצופה בחג הפסח השנה). זמן קצר אחרי שהאפיפיור והכנסייה סירבו בעליל למנוע את הצגת הקטעים האנטישמיים בפסיון של כריסטוס. במאי הסרט שובר הקופות, ביקש בפרסום תמונות ידי יהודים מגואלות בדם לחזור על האשמה הנוצרית הישנה והאקטואלית שאנו, עם ישראל עם קדושים, אנו שופכי הדמים בעולם, והכנסייה שותקת.

בושנו ונכלמנו איך שונאי ישראל מעבידים אותנו בפרך, "בפה רך". הם מכים בנו בלשון חנף ואנו נופלים בידם? נישא בעוז את אמונתנו ונדחה את חסד לאומים חטאת."

הדברים מסוכמים מתוך קונטרס שהוציא לאור הרב דניאל עשור בנושא זה 

המרכז להסברה יהודית - קורס תיאולוגיה

נשים יהודיות נישאות לפלסטינים..

נשים יהודיות נישאות לפלסטינים..

למי זה קורה?

בדרך כלל יהודיות שמתאהבות במוסלמים לא כל כך יודעות מה היא יהדות, ואם הן כן יודעות, הן לא יודעות להבדיל בין יהדות לאסלאם. כאשר הן תכרנה ערבי מוסלמי שימצא חן בעיניהן, הוא ילמד אותן אסלאם וקוראן. יהודיות שלא קיבלו הדרכה קודמת על ההבדל המהותי בין אסלאם ליהדות, או הסברה ממוקדת למטרת מניעת התבוללות לא תדענה את ההבדלים הללו. ככאלו ששואפות לצניעות (והאסלאם דורש זאת מנשים), לכבוד הנובע ממסורת (זה קיים על פניו באסלאם), לקשר עם בורא עולם (וזה קיים בכול הדתות), הן עלולות להתבלבל בין המקור היהודי לבין התרבות המוצעת להן על ידי מישהו שהן קשורות אליו בלבן – במקרה זה ערבי מוסלמי.

מניעת התופעה

את הסרט הזה אפשר למנוע על ידי הסברה נכונה על ההבדל בין יהדות לאסלאם. לא את כל התכנים אפשר לחשוף לציבור הרחב. אולם בנות שקיבלו את ההסברה הזו בזמן הבינו שזו תהיה טעות תאולוגית להשתלב בחברה המוסלמית. בנות כאלו יכולות להינצל למרות שהן מעורבות בהווה, בעתיד או בעבר בפרשיה רומנטית עם מוסלמי.

לא באלימות, לא בשידולים חומריים, לא באיומים

השיטה התאולוגית היא שיטה של שיח. היא אינה מנסה לשדל באמצעים כלכליים, באיומים או באלימות. היא פשוט מסבירה את ההבדל בין קרבת ה' היהודית, בין המסורת היהודית המבוססת על האמת של היהדות ועוד – לבין התכנים המוסלמים. הערבוב הרעיוני וחוסר הבהירות התאולוגית שיוצרים את האפשרות להתבוללות מתפוגגים כאשר התכנים הללו מוסברים למתבוללת הפוטנציאלית. היום זו הדרך היחידה להתמודד עם התופעה.

מקומה של התקשורת בנושא ההתבוללות

חשוב לראות איזה תפקיד ממלאת התקשורת בנושא ההתבוללות. בסרט הנ"ל התקשורת מציגה 'סיפורי הצלחה' של נשים יהודיות שהתבוללו עם ערבים. הן לא מוכות, הן מתקבלות יפה על ידי משפחת הערבים אתה התבוללו, הן מתקשרות עם אללה יותר מאשר עם אלוקי ישראל. לכאורה התופעה מוצגת כלא שלילית במקרה הטוב. נשים אלו מוצגות כשוחרות שלום ואחווה בין העמים. ההצגה הזו מעלה ביתר שאת את השאלה התאולוגית – האם הן צודקות בכך שהמירו את דתן לאסלאם? האם יש גשר בלתי נראה בין יהדות לאסלאם שאפשר לבנות דרך התבוללות? האם ניתן ליצור שלום מתוך נישואי תערובת? התשובה שלנו היא שלא. הערבוב לא יביא את השלום גם בדרכי טבע. זוהי עוד דרך להרס היהדות, הרס שהתחיל בחוסר קשר עם הדת היהודית והתדרדר להתבוללות. הקונפליקט מול האסלאם לא עומד להיפתר בדרך זו, הוא רק גורם לצד המוסלמי לזקוף לזכותו ניצחון על היהודיות שהתאסלמו ועזבו את דתן. עבורם וגם עבורנו זה עוד מעוז שהם כבשו בדרך לניצחון על הדת היהודית. מי שמציג זאת אחרת טועה ומטעה.